W laboratorium przyszłości na lekcji religii

 Obrazy i dźwięki, których dostarczają pomoce multimedialne przedstawiają rzeczywistość w sposób różnorodny i bogaty, pobudzając wyobraźnię i ciekawość. W pełni uzasadnione wydaje się być również wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu religii, dlatego klasa I w czasie zajęć z religii wykorzystując tablicę interaktywną zakupioną w ramach programu „Laboratoria przyszłości” poznawała wydarzenia związane z Zesłaniem Ducha Świętego.

Lekturowe pudełka uczniów klasy 6a

Uczniowie klasy 6a omówili niedawno lekturę pt. „Szatan z siódmej klasy” autorstwa Kornela Makuszyńskiego. Aby lepiej zapamiętać jej treść, postanowili wykonać lekturowe pudełka. Włożyli do nich przedmioty, które kojarzą się z treścią książki i pięknie je opisali. Teraz na pewno już nic, co dotyczy tej lektury, nie umknie z pamięci szóstoklasistów. A gdyby nawet tak […]

Projekt „Mapa wędrówki Pinokia”

Uczniowie klasy 4b omówili niedawno kolejną książkę z listy lektur czwartoklasisty. Tym razem był to „Pinokio” Carlo Collodiego. Główny bohater przebył bardzo długą drogę, aby z niesfornego pajacyka stać się chłopcem. Przeżył wiele przygód i odbył ciekawe podróże. Aby móc lepiej zapamiętać losy Pinokia, uczniowie klasy 4b przygotowali mapy jego wędrówki. Dzięki temu powstały wspaniałe […]

Projekt „Czerwone krzesło”

Uczniowie klasy 4a omówili niedawno kolejną książkę z listy lektur obowiązkowych, czyli „Magiczne drzewo. Czerwone krzesło” Andrzeja Maleszki. Tytułowy mebel zainspirował uczniów do stworzenia własnych krzeseł. Powstały niezwykłe, przepiękne przestrzenne prace, które wzbudziły zainteresowanie społeczności szkolnej. Elementem wspólnym był oczywiście kolor czerwony. Dodatkowo każde z krzeseł opatrzone zostało instrukcją obsługi. Pewnie niejeden podziwiający krzesła zastanawiał […]

Finał Powiatowego Konkursu im. Marii Konopnickiej
Uczniowie klasy 7 w oku kamery

Sztuka przemawiania nie jest łatwa, o czym przekonali się uczniowie klasy 7. Trzeba wiedzieć, co mówić i jak mówić, aby treści trafiły do audytorium. Od czasów starożytnych retoryka była ważnym elementem wykształcenia, dlatego i dziś na lekcjach języka polskiego ćwiczymy tę umiejętność. Tym razem podczas lekcji wykorzystaliśmy możliwość nagrania wystąpień uczniów dzięki sprzętom zakupionym w […]

Wielkanocna kartka dla Syrii
Powtarzamy i utrwalamy interaktywnie

Obecnie interaktywne narzędzia dydaktyczne oraz technologie informacyjno-komunikacyjne są niezbędnym elementem w pracy nauczyciela, gdyż dzięki nim nauka jest przyjemnością i świetną zabawą dla uczniów. Uczniowie klasy 5 z wielką chęcią i zaangażowaniem uczestniczą w zajęciach z języka angielskiego, podczas których poszerzają i utrwalają swoją wiedzę korzystając ze sprzętu zakupionego w ramach rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”.Zadania […]

Archiwa

Skip to content